Torsdag.

Snart har en hel vecka till gått och det går fortfarande bra. Jag tänker på vad jag äter och försöker äta mycke grönsaker till maten osv. Fast igår blev det lite tokigt på den fronten.
En sak som jag är jätteglad för är att jag märker verkligen att magsäcken har blivit mindre. Jag blir mätt på mycke mindre potioner, och försöker som sagt få in grönsaker på halva tallriken.



Sen har jag alltid varit en sucker för kvällsmackor och sånt. Tog gärna en 4 mackor med ost och smör och skinka eller något på kvällen. Men det har jag slutat med. Om jag är hungrig så kan jag kanske ta en maka eller så går jag och lägger mig.

Så på det hela taget så känns det bra!

Maten igår.

Frukost: Havergrynsgröt med rivet äpple, kanel, mjölk och lite linfrön.
Mellis: -
Lunch: Nutrilett.
Mellis:-
Middag: Stekt falukorv, stuvade mackaroner.
Kvällsmat: -

Dagens vikt. 107,4 kg.

Kommentarer
Postat av: Tids nog

Jag insprireras av dig! Har nyss skaffat egen viktblogg, titta gärna in!

2008-09-04 @ 14:43:36
URL: http://tidsnogskadetga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0