Fredag. 10/4 -09

Långfredag. Idag ska vi sörja Jesus död. Och samtidigt glädja oss åt att han frälste oss alla från ondo. Jahopp.
Han måste ha varit bra naiv den dära Jesus.



Var ju på kalas igår. Det var trevligt. Barnen sprang omkring och lekte med alla de andra barnen och hade kul. Och vi satt och pratade lite.

När vi  kom hem och hade ätit kvällsmat så fick jag jätteont imagen. Och var jättesvullen. Det var precis som det var stopp någonstans och allt jag hade ätit under dagen bara kom halvvägs. Aj. Idag är det mycket bättre som tur är. Vi har sjukt mycket att göra idag.

Trist som fan med vikten bara. Kanske det har och göra med att det vart stopp??

Dagens vikt 100,2


Kommentarer
Postat av: Rantis fr VK

...du ska se att det bara är nått som "fastnat" lite, å när du fått ur dig det så är 9:an där igen...



Smygvägde mig imorse...

ser lovade ut inför måndag....om jag nu inte toksvullar i påsk!!!!

Men nej nej nej... de lovar jag att jag inte ska!

Tror att jag kommer att kunna skriva in -20kg nästa vecka....

sen har jag 9 kg kvar tills att jag ser 9;an på vågen....

guuuuuuu så skönt det kommer att bli att väga under 100 igen....

var typ 2 år sen eller nått!!



Nu kör vi på tjejen....

Inga mer påskchokladägg nu....

pepp pepp pepp!!!

2009-04-10 @ 16:03:41
URL: http://medsand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0