Fredag. 17/4 -09



Älskar att vakna till att solen skiner. Det blir så mycket lättare att gå upp då.
Idag ska jag till Losten. Får se hur det går. Jag kan ju inte tacka nej till det innan jag vet att allt med skolan går i lås. Men jag känner mig så nervös. Jag är expert på att bli överkörd. Säger någon att nej men så kan du inte göra så ploppar det fram ett okej ur mig. Och sen får jag tänka ut något smart för att komma ur det eller helt enkelt göra som de tycker. Men jag har iaf bestämt mig för att gå dit och se vad det är för något och sen ta det med min försäkrings handläggare vid ett senare tillfälle. Så slipper jag tänka på det nu.

Sen ikväll så ska Hannah på disco och Sofie på pyamasparty. Det blir nog roligt för dom!


Dagens vikt 100,7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0