Måndag. 20/4 -09

   I går var vi inne nästan hela dagen. Hannah var jättedålig och Sofie va på gränsen. Hon kändes lite varm och var inte riktigt sig själv. Och jag hade huvudvärk och nös. Men det blev inget mer än det som tur var. Hannah är bättre idag men fortfarande lite varm och hängig.

Idag ska vi tvätta. Har hur mycket tvätt som helst. Så det ska bli skönt att bli av med lite.

Idag är också lite av en omstart vad det gäller vikten. Måste köra på lite nu om jag ska komma någon vart till sommaren.
Skulle så gärna vilja kunna gå till stranden utan det där lilla stinget av ångest att alla tittar på en. Det hade vart skönt och slippa. Iaf gå där i min baddräkt och känna mig lite stolt över att jag har kommit långt.
Jag vet ju att jag kan gå ner i vikt bara jag sätter igång. Men det gör det hela nästan ännu värre. Jag börjar tänka på vart jag hade varit om jag inte slappat så den här tiden. Men jag vet ju att det är av en anledning. 

Det är svårt att förklara psykisk stress för någon som aldrig haft det. Det är lätt att tro att jag som bara går hemma hela dagarna inte är stressad. Att jag har all tid i världen att uträtta saker. Men det som sitter i huvudet kan jag inte riktigt göra något åt. Det sitter där och vill inte riktigt komma ut. Särskilt iom att mina tankar och idéer beslutas av andra hela tiden. Jag vet att jag ältar lite nu men det är väl ett sätt att få ur tankarna ur huvudet.

Oj det blev lite rörigt det här idag. Men det som gäller är iaf att jag ska köra lite på men strukturerat på GI nu ett tag.
Så nya startvikten blir 101.3 tillika dagens vikt.

NU KÖR VI!!


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja nu kör vi på !! Heja heja

Kram

2009-04-20 @ 12:32:25
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: I våran lilla vrå

önskar dig lycka till med GI.. va ett tag sen jag va här (pinsamt), men nu är jag de och ska kolla runt lite... kram

2009-04-20 @ 14:54:38
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: camilla

Hihi tackar och bugar ;)

Startvikten på mig var 107 kilo. Så just nu har jag gått ner 29,8 kg

2009-04-20 @ 17:06:33
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: Sanna

Hej tjejen!

Vad roligt. Lycka till med allt! =D Tips och råd finns ju i min blogg, använd sökfunktionen om du vill ha reda på nåt. Annars så får du självklart fråga mig. =)



Ha en bra kväll!

2009-04-20 @ 19:39:41
URL: http://giblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0