Onsdag. 15/4 -09

Fy fan va tråkigt. Jag går bara upp mer och mer. Nu hade jag gått upp över ett kilo sedan igår. Det är ju inte rimligt.
Funderar på om jag bara ska väga mig en gång i veckan. Tror nästan att jag gör det.
Det är så trist att se dessa upp och nergångar hela tiden. Inte för att jag lägger för stor vikt (haha) vid dem men det kanske ändå är bra att se ett mer riktigt resultat. Ska testa det ett tag iaf. Tror ni jag kan hålla mig?

Igår var det lisa. Målade och glaserade de sakerna jag gjort i leran. Tror de blev rätt fina. Får se när de är brända.

Vi har mer eller mindre bestämt oss för att börja plugga tillsammans jag och Johan. Måste bara kolla upp alla detaljer. Såg nu att sista ansökningsdagen till den skolan vi tänkt oss är idag så det brinner lite i knutarna. Men det känns ändå bra att ha tagit ett beslut.
Något av det svåraste med att vara sjukskriven är att inte ha kontroll över sitt eget liv. Därför känns det extra viktigt att kunna ta ett eget beslut. Men det känns som försäkringskassan inte kommer att gilla det.

Blir ingen vikt idag då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello



Ge inte upp med vikten. Den är som min upp och ner.

Bra beslut med att börja plugga.



Kram

Svärmodern

2009-04-15 @ 08:54:19
Postat av: camilla

Komigen nu Stina!! Ge inte upp du klarar detta.Vi gör detta tillsammans så upp igen på häst ryggen ;)

Kram och en massa pepp till dig!

2009-04-15 @ 10:37:26
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0