Onsdag. 22/4 -09

Usch det är något som inte riktigt stämmer. Jag känner mig hängig och frusen. Har ont i huvudet och i skinnet, precis som när man har feber.
Hannah är bättre idag iaf. Eller hon var bra redan igår så idag får hon gå till skolan. Fast hon var väl inte helt med på den ideen. Det kan bli lite så när hon varit borta ett tag.

Pratade med min handläggare igår. Hon var inte helt emot idéen att börja plugga. Men hon bad mig verkligen känna efter innan för om jag bestämmer mig för det och jag inte skulle fixa det så kan jag inte ansöka om sjukersättning igen. Men då måste man väl ändå kunna bli sjukskriven?
Men jag är helt övertygad om att jag skulle klara det med Johans hjälp.

Usch känner mig verkligen inte i form idag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej ! Och vad kul att du har gått med i BU! Har hållt på¨över en vecka med rivstart och jag vill bara säga att jag har fått energi till tusen. Inte en endaste godisbit har slunkit ned. Och jag rör på fläsket vilket inte har hänt på år och dar ...



vi ses !

2009-04-22 @ 22:10:24
URL: http://fatttoslimblogspot.com
Postat av: Mammma

2009-04-23 @ 06:12:06
Postat av: camilla

Nä jag har inte fått mitt medlemskap ännu.Men jag såg ju att man skulle skicka namn och adresss i mailet.....och det hade jag missat:)

Men nu har jag gjort det så nu kanske det kommer snart.

Kram

2009-04-23 @ 09:13:40
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0