Söndag. 26/4 -09

 Varje morgon vaknar jag med ett hopp om att jag ska må bättre än vad jag gjorde när jag la mig. Och varje morgon så tar det 1 sekund för hjärnan att vakna såpass att jag inser att jag inte är det minsta bättre.
Inatt hade jag jättesvårt att somna. Låg och vred mig i timmar innan jag tillslut somnade och då vaknade jag efter 1 ½ timme bara. Sen somnade jag om och sov 2 och sen 1 till. Men jag sov ju så mycket igår så det är kanske inte konstigt.
Det är så jäkla typiskt att jag blir sjuk nu. Det har varit en massa roliga saker som vi skulle gjort denna helgen och det har ju varit sommarvärme ute. Så tråkigt.
Ja, ni får ursäkta att bloggen bara handlar om min förkylning. Men det händer inte så mycket annat i mitt liv just nu.
Trååååk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0