Söndag. 5/4 -09

Vilket väder det var igår! Helt varmt! Johan var ju iväg och fiskade igår. Men de kom bara till fiskebäck så dog motorn. Så det blev till att fixa med den istället. Tycket så synd om Johan. Det är så typiskt.

Jag och barnen hade jättemysigt iaf. De var jättesnälla hela dagen vi påskpysslade och städade lite och påskpyntade så nu är det jättefint här. Sen fick jag sån jäkla huvudvärk så då kollade barnen på en film så jag kunde vila lite. Sen gick vi ut på en promenad och barnen köpte glass och jag en kaffe. Vi gick upp till svaleboskogen och plockade lite ris till de fina äggen som barnen målat.

Sen kom Sofia och Kerstin kändes så roligt att kunna visa våran fina lägenhet för Kerstin. Och kunna berätta det här med lisa . Johan och Bettan kom lite senare och Johan åkte tillbaka ner till Christian. De skulle grilla på gården. Våran gård!
Blev allt lite avis där.

Men vi hade det jättetrevligt här med. Sofia och Kerstin gick hem och jag och Bettan snackade en hel del. Hon var helt slut stackarn. Hon ursäktade sig hela tiden för att hon inte var något vidare sällskap igår men jag hoppas verkligen att hon vet att hon inte behöver göra sig till för min skull. Sa det till henne också. Man behöver något ställe där man bara kan vara. Precis så som man är just då.
Vi hade det väldigt mysigt iaf.

Sen kom Johan hem vid tolv. De andra skulle dra ut men han var så trött så han gick hem istället.

Dagens vikt 100,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0