Tisdag. 28/4 -09

I morgon var det 7 år sen vi åkte till Östra för att få vårt andra underverk.
Sofie fyller 7år! Det är ju inte klokt. Min lilla, fina Sofie. Tänk att hon är så stor.

Idag mår jag mycket bättre. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka till Lisa än. Vi får se hur jag gör. Kanske åker jag dit en liten stund bara.

Nu är det Johans tur att bli sjuk. Han nyser och snorar om vartannat. Stackarn. Hoppas inte det blir så illa som det var för mig bara. Tycker hur som helst synd om honom. Det är inte roligt att vara sjuk.

Ska försöka städa upp lite här idag. Så kanske det kan bli lite kalasigt här i morgon iaf. För Sofies skull.

Ha det bäst idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0