Torsdag. 16/4 -09

 Oj. Har lite bråttom nu såg jag. Ska väcka barnen och göra mig i ordning för lisa.
Igår var en ganska bra dag. Trevligt på lisa och var på allmänt gott humör. Sånt är alltid kul.
Ringde till skolan också och de hade flyttat fram ansökningsdatumet till första maj. Gött. Då har vi lite mera tid och kolla upp det vi ska. Ska ringa försäkringskassan idag när jag kommer hem. Hoppas, hoppas att det inte strular till det. Har tex fått för mig att de ska "frisk" förklara mig redan nu för att jag vet att jag kommer klara det till hösten. Men hade det inte varit för att Johan ska gå med mig så hade det ju inte gått. Dessutom är det så sjukt att om man har haft ersättning i ett år så har man rätt att prov jobba. Men det är perioderna ( en period är hur långt man fått beviljat just då. Sen får man ansöka om ny period)  de räknar. Så tex jag, som haft ersättning i flera år nu men denna perioden har bara varat sen januari har INTE rätt till det. Helt sjukt.

Jaja hoppas inte att det ställer till något nu. Det känns ju så bra att ha fattat ett beslut!

Nepp got to go.

Hade gött!

Vikten kommer i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0