Fredag. 13/2 -09

Aj, aj. Ont i magen. Hatar mens.  Blä.

Igår gjorde vi inte mycket Fick plockat undan lite bara. Men jag kände mig sleten och svullen hela dagen igår och det är inte mycket bättre idag.
Idag fick jag gå upp tidigt trots lov. Det skulle komma nån och sätta upp radondosor. Mellan 7-8. Jobbig tid när man är ledig.
Idag ska barnen till Universeum med farmor. Det kommer de att älska.
Och jag ska till försäkringskassan.

Mamma har fått en lägenhet i Lidköping. I maj flyttar hon. Jag är så jätteglad för hennes skull, fast det kommer kännas lite konstigt att hon flyttar så långt bort. Men jag är bara glad!
Grattis mamma!!!

Dagens vikt 101.

-0,7
Start vikt: 112,6

Vecka 25  -11,6
Total viktminskning - 24 kg

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

vissa veckor i månaden är jobbigare än andra.. Men kämpa på!!! Passar på att önska trevlig helg

2009-02-13 @ 09:55:32
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: Maria

Kram till dig tjejen. Är inge duktig på kommentarer men jag läser i princip VARJE dag =) Duktig du är med vikten. Kram från mig

2009-02-13 @ 10:05:05
URL: http://mariashuvud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman! Äntligen är jag inne och läser på din sida. Förlåt att jag inte hört av mig på några dagar - passar på att jobba mycket när inte C är hemma. Och du - vi synkar! Har oxå fått mens idag, och mar KASST!



Kram

Bettan

2009-02-13 @ 15:02:05
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-02-18 @ 13:01:22
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0