Måndag. 26/1 -09

  I går var en bra dag. Vi åkte först till Irene och fixade med hennes dator. Äntligen gick något smärtfritt och komplikationslöst. Allt flöt på och vi fick en jättegod lunch. Super trevligt. Sen åkte vi till Bettan och lämnade en nyckel. Saknar! Det va så himla kul att träffa henne även om det bara var en superkort stund. För sen skulle vi till malevik och Christina. Jättefint har hon fått det. Blev jätteglad för hennes skull. Vi fick god mat och jag fick spela lite oiano. Åh vad jag skanar det ibland. När jag bodde hemma hade vi en flygel som jag spelade på flera gånger om dagen. Jag kan inte en enda not så jag spela de jag kan in huvudet och vad man glömmer fort. Jag kom knappt i håg en enda låt. Jag har ju alltid sagt att när vi flyttar så ska vi ha ett piano. Och det skulle vi väl få plats med här nu om man möblerar om lite.
Vi får se hur det blir.

Dagens vikt 101,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0