Onsdag.

Tjoho! Johan har fixat tillfälligt bredband. Å den här bredbandshistorian går mig på nerverna. Det sitter nåt aktivt bredband här och därför så kan inte telia koppla in ett nytt. Men här har inte bott någon på ett år och han som bodde här då avslutade sitt i augusti. Jag blir tokig! Men nu verkar det som vi har kommit på en lösning iaf. Hoppas jag, vi får se hur det går.
MAN KAN INTE LEVA UTAN BREDBAND!

*********

Ja, det som har hänt medans jag varit borta är följande. Vi har flyttat! Så nu bor vi i en stor, fin, nyrenoverad 3:a :)
Barnen har ett jätterum. Och det är så fint! Igår var vi på ikea och köpte ett skrivbord till dem. Och en gräsmatta :) Jag lovar att sätta in bilder så fort vi kommit lite mera i ordning och fått skrivaren inkopplad. (Har ingen usb kabel och måste använda skrivarens kortläsare som inte riktigt passar, ja, lång historia)

Och så köpte vi en säng till oss och lite lampor. Tack för julklapparna allihop :)

Vi var nere hos Christian och Bettan igår. Sjukt konstigt att se någon annan sitta i VÅRAT kök.
Men det tar ju lite tid att vänja sig. För varje grej som vi kommer i ordning med här hemma så känns det mer som hemma.

Jag har blivit faster också ju som jag skrev.
Henrik ringde mig 2.42 på natten till nyårsafton. Jag sprang nästan dit för vattnet hade gått och jag tänkte att det här skulle gå fort. Så 14 minuter efter jag blev väckt var jag där. Så de åkte räserfart in och 03.54 kom hon ut, lilla Signe.
Det gick verkligen undan.

Hon är verkligen helt underbar och så pytte, pytteliten! Det är ju det bästaste som finns nyfödda bebisar!

Vikten går lite upp och ner som vanligt. Häromdan var jag ju nere på 101 och idag är det upp igen. Men så fort vi börjar få lite rutiner här hemma så går det lättare.

Fast jag är endå stolt över mig själv att jag inte gått upp över julen.

Sofie, min kompis, som bor i england var här häromdagen också. Det första hon sa när hon såg mig var "Har du blivit jättesmal" Nja, lite sa jag då. Jäklar va glad jag blev!
Att hon såg det så tydligt!

Dagens vikt 102,2 :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0