Onsdag. 28/1 -09

     Igår städade jag hela dagen. Trots sprängande huvudvärk. Barnens rum tog flera timmar. Det var papper och kläder och leksaker överallt. Men tillslut blev det jättefint.
Resten av lägenheten fick sig en omgång också men där var det inte lika illa iaf ;)

FIck klartecken från soc också att vi får pengar. Känns så jäkla skönt. Har varit riktigt orolig för hur det ska gå denna månaden. Men nu känns det alltså bättre och vi kan betala resten av räkningarna och sånt där. Skönt.

Idag är jag jättesvullen. Får nästan inte av mig ringen alls. Det brukar ju gå jättelätt nu förtiden.

Dagens vikt 102,2

Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

Va duktig du är som städar!! Det är ju oxå motion på ett vis... Å motion jagar man ju hela tiden!



Hoppas du får en bra dag

2009-01-28 @ 07:55:27
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/
Postat av: camilla

Glad jag blir för din skull detta att ni får pengar :)FÖr det är för j-igt och inte vet hur man ska klara sig.

Kram

2009-01-28 @ 10:03:32
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0