Tisdag. 20/1 -09

Ja igår fick vi äntligen handla hemlite mat. Eller Johan och barnen åkte. Jag orkade knappt röra mig. Fan va det är tråkigt att vara förkyld. Idag känns det lite bättre. Kan andas genom näsan och det rinner inte så förbannat. Men huvudet känns fortfarande som en melon och jag hostar. Har helt ont i revbenen nu för jag hostat så.
Nu är Hannah också förkykld och Johan nös typ 15 gånger på raken i gårkväll så det är väl hans tur nu också.
Hannah ska till tandläkaren idag och sen får hon vara hemma från skolan. Sofie också. Hon har vart förkyld längst och hostar fortfarande lika illa.

Snart fyller jag ju 30. Jag skulle så gärna vilja gå ner lite extra tills dess. Men jag har så svårt att komma igång. Jag skulle vilja göra stenhårt nu fram tills dess. Det är iaf 2½ vecka kvar. Det skulle kunna hända massor tills dess. Jag ska försöka iaf. Det hade vart en bra 30 års presen till mig själv :)

Sen ska jag ha fokus på att dricka vatten också. Det behövs ju när man är förkyld och jag känner att jag lägger på mig vätska väldigt lätt. I dag är fingrarna helt svullna igen. Märker ju det på förlovningsringen. Vissa dagar får jag knappt av mig den och vissa går det hur lätt som helst.

Dagens vikt 102,0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0