Måndag. 22/6 -09

Äntligen är sommaren här. Det ska vara fint väder hela veckan. Underbart!

Ja vad har vi gjort sen sist då? Tja, vi har varit på Sofias 30-års kalas. Jättetrevligt. Massa barn och så roligt att träffa Ulf och Kerstin. Och så har vi vart hos pappa. Det var sorgligt. Han hade ont och var ledsen. Det är så svårt att se honom så. Det är inte min pappa. Varje gång jag hälsar på honom så sörjer jag min pappa. Min pappa som satt uppe och diskuterade saker i timmar i köket på Sollidsgatan. Och som alltid såg möjligheter i allt istället för problemen. Honom sörjer jag.

I går var vi och fiskade en stund på kvällen. Det var skönt ute men vi fick inte ett endaste litet napp. Eller jo, en krabba fick jag upp. Alltid något!

Idag måste jag städa. Har en känsla av att man inte vill göra det på hela veckan sen nu när det ska bli så fint väder. Jag vet hur det brukar se ut hos oss på sommaren. Man vill ju bara vara ute.

Vikten går åt helvete. 101,5 landade jag på idag. Känner mig som en val eller något. Usch.

+ 1 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0