Måndag. 29/6 -09

   Myggbett!!! Hela jag känns som ett stort myggbett. Det kliar och svider. Detta är priset man får betala för underbara kvällar vid en liten vacker insjö i solnedgången. För att inte tala om barnen. Precis när jag skrev om mina myggbett så kom Sofie upp och var ledsen för att det kliar så. Hannah är helt uppäten. Stackars. Och ändå har vi haft myggmedel på oss. Vet inte om det inte hjälpte ett dyft eller om det hade varit ännu värre utan.

Idag ska vi åka och se om vi kan fynda lite. Ha det gött i värmen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

detsamma min tös

2009-06-29 @ 11:36:29
Postat av: moster

Hej kanske ringblom kan hjälpa mot klådan?

2009-06-29 @ 14:55:38
Postat av: I våran lilla vrå

gött å gött i värmen... Nej, vi lider (skratt). Har nu på kvällen 29 grader inne i våran mini 1:a. Hur gör man för att överleva?!



Va oxå vid vattnet i helgen, man blir verkligen uppäten av alla myggor... Tror inte alla dessa medel hjälper, i alla fall inte på mig. kram

2009-06-29 @ 20:27:12
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0