Fredag. 20/3 -09

Vårdagjämning! Härligt härligt. Det kommer väl komma en massa snö lagom till påsk men man känner ändå att det är på gång. Längtar så otroligt mycket efter sommaren. Men det kommer kännas konstigt att bo här och inte på gamla gården. Får hänga där ändå :)

Idag ska jag ringa försäkringskassan. Måste ta reda på vad som gäller med sjukersättning och att plugga och det. Om man har någon slags prövotid. Är det så att jag kan prova på att plugga och om jag inte fixar det kan gå tillbaka till sjukersättningen som någon sa så kommer jag att ansöka. Annars funderar jag på att gå på lisa lite längre. Det verkar som om man skulle kunna få det. Ska även prata med studie vägledaren på skolan för att se hur mycket det blir i praktiken.

Jag känner mig så kluven. Vet inte hur jag ska göra.
Kanske blir lite klarare när jag får pratat med min handläggare.

I går tog jag en promenad hem från lisa. Kände mig jätteduktig. Gick förbi varje hållplats och tänkte att jag skulle stanna men fortsatte. Måste komma igång med att gå mera. Det är ju så skönt när man kommit igång.

Dagens vikt 100,6

Kommentarer
Postat av: Anja

Visst är det härligt att gå när solen skiner!

2009-03-20 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0