Lördag. 21/3 -09

I går var det ytterligare en solig och härlig dag. Hade tänkt och städa och ta en promenad ner till gamla gården där Johanhåller på och hjälpa Christian med en grej.
Men så ringde Anja och frågade om Sofie och Idun ville leka. Mycket roligare än att städa. Så de kom hit och så lekte barnen lite på gården och sen gick vi ner till Johan. Tog en kaffe på gården och barnen lekte lite till. Sen var det dags att hämta Hannah på skolan.
När jag kom hem så fick jag världens huvudvärk och var tvungen att lägga mig på sängen en stund. Johan kom hem och sen kom mamma. Vi skulle lämna lite flyttkartonger hos henne.

Så idag måste vi städa. Trivs inte alls när det är så här. Alltså såå farligt är det inte som det låter men jag vill ju ta det innan det blir det  :)

Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag. Förutom att städa då.

Dagens vikt 100,3

Kommentarer
Postat av: Anja

Men shit! Kolla vågen! Stina! :D

2009-03-21 @ 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0