Måndag. 2/3 -09

Ja vi fick ju alltså inte tvättat igår. Så det får bli idag istället.
Hannah har fått en vagel. Igen! Jag ska inga vårdcentralen idag. Så här kan hon ju inte ha det.
Stackarn. Hon var jätteledsen igår och jag förstår henne. Det gör ju jätteont! Men idag är det en liten gul prick i så den här blir inte lika långlivad som den förra. Och den sitter på underlocket och då brukar det inte bli lika illa som på överlocket. Men illa nog.

Imorgon börjar jag på LISA. Det ska bli jätteroligt. Fast lite läskigt är det också. Det är ju något helt nytt så det hade väl vart konstigt om det inte var det. Jag är ju inte alls van vid sånt här. Det är det första jag göra på 7 år. Så det är klart att det känns.
Men det känns mest bra. Och det är jag så glad för.

Är helt svullen idag. Trist. Inget roligt att väga sig i morse.

Dagens vikt 102.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0