Måndag. 30/3 -09

Usch och fy och blä. Har helt tappat fokus vad det gäller vikten. Har inga rutiner längre. Är så nära på att bara skita i allt. Har inte haft fokus på jättelänge och det syns på vågen. Det har egentligen inte hänt så mycket sen innan jul. Skit också. Varför blir det så här nu då! Det är klart när jag har mycket omkring mig så blir detta lidande det vet jag. Och jag har ju inte gått upp en massa i det stora hela. Men jag var ju nere på 2 siffrigt! Jag vet att jag måste kämpa mera för att gå ner nu när jag inte väger lika mycket längre. Och att det ska ta sin tid. Men det här känns bara löjligt. Känner mig helt värdelös idag.

Dagens vikt 101,1

+1,2

Start vikt: 112,6

Vecka 31  -11,5
Total viktminskning - 23,9  kg

Kommentarer
Postat av: camilla

Usch jag vet hur det är :( Har just nu inte så mycket motivation alls :( men det är bara att kämpa på,även fast det inte är så roligt alla gånger.

Så nu kämpar vi igen ;)

Kram

2009-03-30 @ 10:11:18
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com
Postat av: rAN

2009-03-30 @ 16:44:42
Postat av: Rantis fr VK

Ja, jag vet också hur det är...

i 8 veckor har jag stått still och t.o.m plussat 2 kg!

Men.....

sen tog jag fram måttbandet....

å se på sjutton!!!

-15 cm över hela kroppen....trots att jag har samma vikt som jag hade i början av feb.



Men nu kör vi tjejen....

Jag har 10 kg kvar tills att jag ser 9:an...

men nu ska banne mig klara det!!!



Gogogoggooooo girl!!!

2009-03-30 @ 16:47:25
URL: http://medsand.blogspot.com
Postat av: whatthefuckdotcom

Förstår att det känns motigt när du råkat gå upp lite, men glöm inte se allt du gjort... 23.9 kg... det är ju en 3e dels människa du tappat och det är ju jätteduktigt. Kämpa på :) Du är superbra! ... och nu är designen klar, tryck f5 om du inte ser den och hojjta om det blir något problem :)

2009-03-30 @ 20:44:21
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ge inte upp Stina - det är bara några dagar sedan du var under 100, så du vet att du kan! Lite motgångar är bara bra för karaktären (tänkte jag skriva lite klämkäckt, men jag hoppas du förstår hur jag menar). Förresten - vad underbar sitebakgrund du har fixat. Massor av kramar, hör av mig ang onsdag. Kram Bettan

2009-03-30 @ 20:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0