Söndag. 22/3 -09

Oj oj oj. Redan den 22 mars. Det är inte klokt vad tiden går fort. Idag är det lite sämre väder ute. Mulet, men det känns fortfarande som det är vår ute. Än så länge är det väl inte vår tror jag för det är kallt på nätterna. Tror det ska vara en dygnsmedeltemperaturen ska vara över noll i 7 dagar och det har det ju inte varit.
Men det känns verkligen som vår även om det är kallt.

Igår blev det inte särskilt mycket städande heller. Henrik ringde och frågad om vi ville leka. Och det ville vi så klart. Kan ju inte sitta inne när det är så fint väder. Så de kom upp till gården och barnen blåste såpbubblor och gungade.
Sen gick jag in med Sofie och fick städat lite iaf. Men det är långt ifrån klart. Får göra det idag, hört det förut?

Mamma och Ylva kanske ska komma förbi en stund senare. Ni får ha överseende med röran :)

Men vi fick tvättat igår iaf. Duktiga Johan! Många klagar på att deras karlar inte gör något hemma. Men här är det tvärt om. Johan är den husliga och jag är den slarviga. Jag försöker bli så där ordentlig så det kommer sig naturligt men det gör det aldrig. Trivs inte i röran men måste ändå anstränga mig för att städa eller plocka undan. Mamma säger att det kommer med åren men jag vet inte jag.

Det var iaf riktigt roligt att ställa mig på vågen i morse!

Dagens vikt 100.0!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0