Tisdag. 17/3 -09

Ja då var det tisdag idag igen då. Veckorna går så fort! Snart är det vårdagjämning och allt. Och tranorna hade visst börjat komma. Då är det vår!

I går blev det inget bloggande. Fick sovmorgon enda till klockan nio och sen blev det aldrig att jag fick ro och skriva något. Barnen hade studiedag i går så vi var hemma. Men jag hade sån huvudvärk så det blev aldrig att vi hittade på något. Det var inte så bra väder heller men jag hade tänkt å gå till nån lekpark eller så iaf.

Idag skiner solen igen.

Det är lera på Lisa idag. Har funderat lite på vad jag ska göra men kan inte komma på något. Får hoppas att jag får lite inspiration när jag kommer dit.

Det där med kören har runnit ut i sanden. Jag vill jättegärna gå men jag känner mig för osäker för att gå själv. Och jag har inte hittat någon som vill gå med mig. Synd. Det hade vart roligt annars.

Vikten går åt helvete. Har gått upp en massa nu. Jag tror ju iofs att det blir bättre när vi fått pengar (i morgon) så vi kan handla hem lite grejer. Men det är trist att gå upp.

Dagens vikt 101,7


Kommentarer
Postat av: Anja

Men jag tycker att det hade varit roligt med kör. Men jag har ju en tuttalon hemma så jag kan inte göra så mycket..

2009-03-17 @ 07:36:45
URL: http://anya.lustgas.nu/Idun/
Postat av: Anonym

Gumman - vilken dag var det kör? Jag kanske kan gå med om du vill, för jag gillar ju att sjunga (hellre än bra). Massor av kramar!!!/Bettan

2009-03-17 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0