Torsdag. 12/3 -09

I går kändes allt mycket bättre. Gick på lisa och det kändes jättebra. Var sjukt trött bara. Är det ljuset tro? Jag är väldigt känslig för när årstiderna ändras. Iaf från vinter till vår och sommar till höst. Vissa dagar blir jag jättepigg och helt glad när jag inser att klockan är sex och det fortfarande är ljust och andra dagar blir jag bara trött. Skumt.

En sak som är så jäkla typiskt mig. Så fort jag börjar närma mig ett mål, i detta fallet under 100 så gör jag något som gör att jag går upp litegrann. Igår var det våfflor som ställde till det tror jag. Barnen ville så gärna ha det och de har tjatat om det i flera dagar. Så jag gjorde våfflor. Och tror ni att jag gör något annat till mig? Näe det är klart att jag inte gör. Det var ju såå nära igår.

Det är iofs fortfarande ganska nära men inte lika :(

Idag är det it lära på lisa. Har sagt att jag vill lära mig bygga en hemsida och redigera bilder. Får se om det blir det. Hade vart roligt.

Dagens vikt 100,4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0