Måndag. 18/5 -09

Måndag igen då. Och jag är jättenervös. Vi ska till skolan på intervju idag. Jag är nervös för att komma in och lika nervös för att inte komma in. Och samtidigt så tänker jag att det blir som det blir och det blir till det bästa för mig. 
Skumma känslor med andra ord. 

Hur som helst så får ni hålla tummarna, okej?

 Ont i magen har jag också. Jäkla mens.

Vikten dårå. Blir lite irriterad. Ska nog börja väga mig på onsdagar istället. Det föreslog både mamma och Johan igår. Så det blir nog så. Så vikten kommer idag och på onsdag.

Dagens vikt 99,7 -2kg.

Jättebra! Men i går vägde jag mindre. Där av irritationen.

Ha det gött idag!

Kommentarer
Postat av: Mammma

Du är bäst, under den magiska i flera dar nu, det kommre säkert att stanna där, håller tummarna för dej o Johan idag också. kram

2009-05-18 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0