Måndag. 25/5 -09

Ingen blogg i går heller. Vad är detta. Det blir inte av liksom. Dumt. Och nästan ingen är det som är här inne och läser längre heller. Tråkigt.

Jag har tappat sugen vad det gäller GI . Eller jag har tappat sugen vad det gäller vikten överhuvud taget. Varje morgon så bestämmer jag mig för att köra hårt. Tänka på vad jag äter och när jag äter det. Men så blir det alltså aldrig. Jag har inte den där motivationen. Och det är så jävla trist. Jag går ner några hekto och sen går jag upp dem igen.
Vet inte riktigt hur jag ska komma ur det här. Det har ju inte hänt något på flera månader nu.
Jag kan inte bara skylla på pengar men det hjälper till. Och att vi inte har kunnat storhandla nu det senaste på grund av bilen har bara gjort det ännu svårare. Vi har ju ingen mat hemma utan handlar för varje dag.
Skit är det iaf.

Men jag orkar inte tänka på det mera nu. Det får väl vara så då. Och det kommer kännas bättre snart.

Ha de gött i solen!

Kommentarer
Postat av: Mammma

Älskade tös, det vänder, vi måste tro på det, du är ju jätteduktig på så många andra sätt, tack för hjälpen, du städade ju nästan hela min lägenhet själv!

2009-05-25 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0