Onsdag. 20/5 -09

Barnen hade haft det jättebra på Asperö igår. Sofies fadderbarn hade dock inte varit med men hon var glad ändå.
Hannah hittade ostron skal som vi kokade och då visade det sig att det bodde två små ostron i ett skal. Blä! Tyckte det var jätte äckligt så Hannah fick rensa dem själv. Och det gjorde hon så gärna och sa att det var synd att jag kokat dem i sikmedel för annars hade hon velat smaka. Usch! Tur att jag kokade dem i diskmedel säger jag. Gråa äckliga. Blä.

Idag är jag så sjukt trött. Johan var ute igår och jag pratade med Miriam så det blev rätt sent i säng. Och sen så kunde jag verkligen inte somna. Låg och tänkte på både det ena och det andra. Tittade på klockan 3.28 i natt. Och då ringer klockan första gången 5.30 Snoozade till 6. Men det blev ändå inte många timmars sömn.
Och idag ska vi titta på film på lisa. Hur tror ni det går ?

Jag ska ju börja väga mig på onsdagar nu också så här kommer en veckorapport.

99,6  -0,1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0