Onsdag. 27/5 -09

Kunde inte logga in i morse heller. Jobbigt när det strular.

Har precis kommit hem från lisa och är helt slut. Hade information från arbetsförmedlingen och försäkrigskassan idag. En massa information. Kände väl att jag satt och hoppades att det inte gällde mig, att jag har min framtid planerad utan deras inblandning men lyssnade ändå. Vet ju faktiskt inte om jag kommer ni på skolan än.

Helt sjuka regler de är nu. Blir helt trött.

Sen ska jag tillbaka till skolan för att ha mitt treparts möte med min handläggare och kursledaren för lisa. Så jag känner mig helt stressad även om det inte är förens klockan fyra. Huvudvärk har jag också. Näe nu ska jag äta omelett.
Ha de gött! 

 Veckans vikt. 99,9 + 0,3

Kommentarer
Postat av: Mamma

BRAVO gumman, fortfarande under 100, di ska se att det kommer att hålla sej där ett tag o sen gå ner igen. Du äsr så himla duktig. Älskar dej puss o kram

2009-05-27 @ 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0