Onsdag. 6/5 -09

Sen blogg idag.
Igår fick jag hem mina första verk från lisa. En mjölkkanna och en liten skål. Hade tänkt att ta kort på dem men vår kamera har gått sönder :(
De blev iaf rätt så fina tycker jag.

Idag på lisa var det inte så kul. Vi åkte på vetenskapsfestivalen. Var något inne i nordstan. Men när vi kollat igenom det vi tyckte var något sånär intressant så hade det bara gått 20 minuter. Så vi diskuterade ett tag om vad vi kunde hitta på istället och kom fram till att vi kunde åka hem. Det spöregnade så det var ingen som var särskilt sugen på att gå någon promenad heller.
Nu har det klarnat upp men blåser en hel del istället.
Jag känner mig fortfarande inte helt hundra sen förkylningen/influensan. Är trött och hängig och hostar fortfarande en hel del. I omgångar iaf. Särskilt när jag ska lägga mig så drar det naturligtvis igång.

Håller ganska bra på det här med GI nu men har kommit ur mina rutiner. Äter alldeles för sällan och då blir det naturligtvis för mycket åt gången. Måste bli bättre på det. Om det så ska vara en liten tomat så måste jag äta någonting.
Jag VET ju att jag går ner i vikt då. Det kan nästan kvitta vad jag äter bara jag äter regelbundet så tappar jag vikt.

Vill man se min viktminskning (och ibland ökning) kan kan kika på min vikttabell
så får man en bättre överblick.

Ja det var väl allt för mig idag. Hörs i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jodå de blev goda ;)

Men de fastnade i formen :( Skulle nog smort dom och så skulle jag hällt i lite mer smet i formarna.

Men ett perfekt mellanmål eller till frukost.

Kram

2009-05-06 @ 22:13:23
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0