Torsdag. 14/5 -09

Ja igår blev det ingen blogg och inget lisa heller. Vaknade med sån fruktansvärd huvudvärk så jag var hemma och vilade hela dagen. Sen hämtade vi barnen och tog en promenad ner till hamnen. Jättemysigt. Och sen var barnen ute hela eftermiddagen. Det är så roligt att de har kompisar på gården. Det står på händer och hjular och gör en massa gymnastik. Jättekul!

Idag ska vi till botaniska med lisa. Det ska bli jätteroligt. Har inte varit där sen jag gick i skolan.



Väder är inte det bästa men det kommer säkert att klarna upp något.
Hoppas jag. Annars får vi väl gå in i växthusen.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: camilla

Ha en bra dag idag.

Vädret är inget bra här heller kan jag meddela :( Pissväder! Vill ha sol igen.

Kram

2009-05-14 @ 10:50:23
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0