Tisdag. 24/11

 1 månad kvar till julafton. Längtar tills jag ska göra lite adventsfin här hemma. Det är så mörkt nu så det ska bli skönt och få upp lite ljus i fönstren.



Inte så jättemycket har hänt sen sist. Vi har vaccinerat oss mot influensan. Var förra måndagen och tur var väl det för vaccinet tog slut strax efter. Det kändes så skönt att ha gjort det. Särskilt som jag lätt skjuter upp saker som känns lite jobbigt. Men det var inga problem alls.
Så nu ska barnen bara ha en gång till så är det klart.



Var på arbetsförmedlingen igen också. Jag ska nu ägna mig åt lite industrispionage =) Det betyder alltså att jag ska gå runt till olika platser där jag kan tänka mig att jobba. Kika lite på vad de som jobbar där gör och känna in atmosfären.
Det lutar nog åt att det blir i någon form av butik. Inredningsbutik eller liknande.
Jag tror det kan bli jätteroligt.

Ett av testerna som jag gjorde handlade om rumsuppfattning. Tex man fick en bild på två klossar av olika storlek som låg på varandra så skulle man tänka 3-D alltså "se" hur de såg ut från en annan vinkel. Ett annat sådant test var ett spegeltest. Man fick en massa olika symboler och så skulle man rita dom som om man såg de i en blank sjö. Skitsvårt och jätteroligt.
Sist jag var på arbetsförmedlingen så fick jag reda på att min psykolog aldrig hade sett någon men så höga resultat. Och det var riktigt roligt att höra. Vet inte riktigt vad man kan göra av den förmågan eller vad jag ska kalla det. Alltså i arbetsväg. Men det kommer väl.




På torsdag ä det tävling igen. Hannah ska tävla i fristående. Det ska bli så roligt att se. Jag ska stå i cafét hela kvällen. Vet inte riktigt hur det gick till men jag anmälde mig iaf. Får se det som ett friskhets tecken.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du e ju bara sååå BRA, jätteduktigt att tadet ansvaret i kafeet, det kommer att gå jättebra. Älskar dej min tös

2009-11-24 @ 20:40:35
Postat av: Mamma

Du e ju bara sååå BRA, jätteduktigt att tadet ansvaret i kafeet, det kommer att gå jättebra. Älskar dej min tös

2009-11-24 @ 20:40:55
Postat av: Åsa (Valerina)

Jag är ju en sån där morsa som alltid hamnar i caféer och sånt när ungarna har haft tävlingar och liknande,,,jag tycker sånt är jättekul så länge jag inte behöver ta ansvar för hur mycket som ska handlas in för sånt är jag dålig på.

Jag tror du kommer klara caféet jättebra, hejja dig :)

Kram Åsa.

2009-11-24 @ 21:46:44
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: whatthefuckdotcom

GodJul.. i förskott...(tryck f5 om du inte ser det nya) säg till om du inte gillar den, det är lätt att ändra om det är något du inte vill ha :)

2009-11-30 @ 11:21:01
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0