Tordsag. 12/11 -09

 Dåligt uppdaterat här igen. Förlåt.

I torsdags så kom mamma hit. Hon skulle komma ner till Hannahs födelsedag men kom tidigare så jag och Joahn skulle kunna gå med Bettan och Christian på Stefan Andresson. Han har gjort en ny skiva och ska ha en show på Ostindiefararen. Så  han hade en konsert på kronhuset där han spelade alla de nya låtarna. Den nya skivan är jättebra och jag tror att låtarna kommer göra sig ännu bättre på skeppet. 
Efter konserten så gick vi till något ölställe i närheten. De hade helt sjukt många olika ölsorter men jag tog en cider. Skämdes nästan lite (fast bara nästan) över att beställa cider av sådana öl fantaster.
Sen gick vi vidare och avslutade tillslut kvällen hemma hos Bettan och Chrisitan.
Vi var inte hemma förens halv 5.
Det var iaf jätteroligt och mysigt som alltid när man gör något med dom.

TACK ♥

Och i söndags så var det ju då Hannahs 9-års dag. Det är ju inte klokt vad stor hon har blivit. Min lilla tjej.
Tiden går så otroligt fort och jag tycker inte att det var längesen som vi kom hem från BB.
Det blev ett lyckat kalas iaf med mycket presenter och bus från barnens sida.

Och i tisdags så var jag på arbetsförmedlingen. Vi skulle gå igenom resultaten från testerna jag gjorde och det visade sig att jag minsann är riktigt begåvad =)
Hon sa att om man bortser från andra aspekter än begåvning så skulle jag kunna söka mig till vilken utbildning som helst. Det kändes riktigt bra att höra. Hon var dessutom imponerad över att jag låg så bra till när man jämför med normen iom att jag inte har pluggat någonting på så många år och var måttligt road av skolan de sista 2 åren i grundskolan. Jag låg över och på vissa tom klart över snittet.
 Så det var roligt att höra.
Sen var det ju personlighetstest också som visar på vilken inriktning som kan passa mig. Så nu ska jag leta arbetsuppgifter som tilltalar mig och så ska jag tillbaka i morgon. Det blir nog bra  det här.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blir jättebra

2009-11-12 @ 08:00:33
Postat av: Åsa (Valerina)

Uppe till halv 5??? Åh jösses då hade jag somnat stående för länge sen :D

Trevligt att ha barnvakt och bara kunna koppla av ordentligt :)

2009-11-12 @ 18:28:38
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: moster Ylva

Sträck på dig Stina DU är duktig på många sätt. Kram Ylva

2009-11-13 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0