Fredag. 4/9 -09

Förkylningarnas tid är här. Sofie började nysa i går och idag så är hon jätte snorig och svullen i ansiktet. 
Så det är väl bara att bereda sig på att bli förkyld nu då. 
Jag HATAR att vara förkyld. Det gör väl iofs alla men jag får panik när jag inte kan andas genom näsan. 
 

Stackars liten. Överdosera toa-papper, kan man göra det?
Svar: JA!

Annars så börjar det bli bättre med mig. Jag hade naturligtvis tandvärk igår. Det har jag ju varje dag nu. Men det var bara 1 gång. Och vulkanen mår mycket bättre. Det kliar så jag blir tokig och det är ju ett gått tecken!

Vikten var inte så illa som jag trodde. Idag vart det 98,8 och det tycker jag inte är så farligt med tanke på att jag inte haft någon som helst fokus på viktminskning på sista tiden.

Påminnelse.


125 kg


99 typ.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud, vilken skillnad det är, vad du har varit DUKTIG

2009-09-04 @ 16:08:40
Postat av: ★ BigFattie ★

Det är helt sant du säger och att äta regelbundet funkar jätte bra! gick ner 4,5 kg på bara 1 vecka!! Fast sen gick jag upp allt pluss lite till på bara nån dag :P



125-98kg är skit bra!!! Läängtar till den dagen jag kommer under 100 kg :)



tack för din kommentar!



2009-10-16 @ 21:29:09
URL: http://bigfattie.blogg.se/
Postat av: Malin - Ett steg i taget.

Du var varit otroligt duktig, riktigt inspirerande! Hur har du gjort genom din viktnedgång, någon speciell diet eller bara sunt förnuft?



Kommer fortsätta följa dig och jag skriver om min viktresa också om du är intresserad! :)



Kram!

2009-10-20 @ 03:04:15
URL: http://santhic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0