Onsdag. 2/9 -09

  Ja då var September redan här. Dagarna bara flyger förbi. Samtidigt som de går så otroligt långsamt. Jag går bara här hemma och kan inte göra någonting Sover en stund, läser, tittar på TV och på sin höjd går jag ut och hämtar barnen om Johan inte är hemma.
Jag är så galet trött på detta nu. Har ont hela tiden. Antingen är det tänderna eller bölden. Igår satte jag mig och kollade upp tandläkare som var inriktade på tandvårdsrädsla och tårarna rann konstant bara av att läsa om det. Samtidigt så går det inte att ha det så här så jag känner mig helt låst. Jag KAN inte går till tandläkaren av flera orsaker men jag KAN inte heller gå så här. Nu har jag haft tandvärk någon eller flera nånger om dagen i flera dagar. Det har aldrig varit så här illa.
Usch!

Igår var Hannah på trupp uttagning på Gympan. Hon och en kompis från gården och 2 tjejer till gick själva dit. Det såg ut som Hannah växte flera decimeter när hon gick iväg. Hon kände sig så stor!
Men jag var typ orolig hela kvällen.
Det visade sig att det hade gått jättebra. Hon hade visst fått 2 stjärnor på nästan allt och det var det bästa man kunde få.
Så nu ska hon börja i den näst bästa gruppen. Och detta trots att hon inte gått i gymnastik på 4 år. 2 gånger i veckan ska hon träna och så tävlar dom tror jag.
Shit det kommer bli dyrt. Har ingen aning om hur vi ska lösa det men vi  måste, för Hannah skull. Hon är verkligen duktig och har talang för det. Det känns hemskt att inte kunna ge henne det pga ekonomin.
Sofie är också jätteduktig och hon vill också börja tror jag. Vi får se hur vi löser det.
*magsår*

Jag har inte vägt mig idag. Har en känsla av att det kommer vara över 100 så jag vågar inte. Med penicillinet och alla värktabletter som jag äter så är jag helt svullen och det känns som jag väger minst 200 kilo. Innan kunde jag faktiskt se att jag gått ner i vikt men det gör jag inte nu.

Fan va deprimerande det är att bara gå hemma så här och inte kunna göra något. Jag kan lixom inte gå, för då har jag ingenstans att luta armen mot och jag måste spänna axeln och får jätte ont i den, samtidigt som det ändå inte hjälper mot bölden. Och det gör jätte ont att ha bh på sig också. Så därför känner jag mig helt instängd här.
Åååhh.. Orkar inte mera!

Idag ska Sofie och Johan iväg tidigt! De ska vara på sjöfartsmuseet klockan 7 och då kommer en guide och hämtar dem, och hela hennes klass och så ska de ner till fisk hamnen. Spännande.
Sofie vill ta med sig en klänypa.

För det stiiinker ju där!



Göteborgs hamn.


Kommentarer
Postat av: Moster Ylva

Lilla gumman vad starkt av dig att börja leta efter en tandläkare han måste först bara lägga lite provisoriskt i tänderna som skydd så du inte får så ont bölden kommer att bli bättre för var dag 1000 KRAMAR Ylva

2009-09-02 @ 18:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0