Tisdag. 27/4 -10

Tisdag redan. Det är inte klokt vad tiden går fort. Nästan en hel vecka sedan jag bloggade. Ber om ursäkt.

Veckan har gått ganska bra. Körde en kolhydratavgiftning men sabbade den på lördags myset. Åt lite godis och ostbågar. Sen var det kalas på söndagen. Åt bröd och tårta. Men igår gick jättebra.

Ylva och Mamma är här. Vi var på frölunda torg och tittade i affärer och hade det mysigt. Sen bjöd Ylva på lunch. Räksallad med en massa räkor och god dressing till. Jag skippade brödet.

Hannah har haft det riktigt tufft den sista tiden med en massa extra träningar som varat i flera timmar. I fredags tränade dem från kvart över sex till kl tio på kvällen och i lördags var uppvisningen. Halv nio skulle de vara på plats och då hade de genrep och sen 3 föreställningar. Den sista inte klar förens halv sex. Sen ska man ju hjälpa till att plocka undan och städa och så så vi var inte hemma förens kl sju. Då var Hannah trött kan jag säga.

På torsdag fyller Sofie 8 år! Det är svårt att förstå att tiden går så fort. Min lilla tjej.

Idag åker mamma och Ylva hem till Lidköping igen. Det har verkligen var trevligt att ha dem här.
Vi har spelat kort och skrattat och snackat. Sånt behövs ibland.



Vikten i går var 98,9

- 1 kg sen förra veckan.

-2,5 sen nystarten.


Kommentarer
Postat av: Erika

Bra gjort där! Vi kämpar på vi :)

Lidköping, det är inte så långt ifrån mig det. Några mil :)



Ha en bra dag tjejen!

2010-04-27 @ 07:16:10
URL: http://roadtriptolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

semlabakelse

bra gjort,tjejen!

2010-04-27 @ 09:35:37
Postat av: Malin

Härligt att höra att du är på G igen!! :) Kämpa på!! Kramis!!

2010-04-27 @ 11:16:20
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0