Måndag. 23/8 -10

Fy vilken tråkig helg det har varit. Barnen har vägrat hitta på saker så jag har bara suttit inne hela dagarna. Man blir ju sjuk av sånt. Men det är väl bara att inse att de är stora nu. Vill hellre vara med sina kompisar.
Maten går jättebra förutom i helgen när jag åt godis. Men känner ändå att det inte var så farligt. Onödigt visst men ändå inte hela världen. Det som är farligt är när man inte bryter med en gång och i dag kör jag på som vanligt.
Om en vecka börjar jag och Johan skolan och jag ser verkligen fram emot det. Det som gör mig nervös är allt runt omkring. Hur det ska gå för Hannah tex som inte får gå på fritids. Hon får klara sig själv. Va på fritidsgården eller gå hem själv. Och det här med ekonomin. Hur det ska gå. Någon som har ett bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar?? Det kommer bli väldigt tufft.
Men ändå så känns det som ett måste det här.
Vikten förra veckan hos mamma när vi började var 98,6
Vikten idag var 96,4
-2,2
Ha det gött mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hörru, godis! Jag har tagit 1/2 tesked vaniljsocker på sura hallon, det är allt. Men du klara ju lite godis, jag bara skojade, du är så himla duktig! tusen kramar o pussar till dej min tös

2010-08-23 @ 07:06:42
Postat av: Bettan

Du är jätteduktig!!!

Och skolan kommer att gå bra ska du se - alltid läskigt med ngt nytt, men tänk på hur spännande och stimulerande det kommer att bli. Och att det är ett megakliv i rätt riktning. Hejar på dig!!!

2010-08-23 @ 21:36:05
Postat av: Erika

Guuud va duktig du är! Snart är du ikapp mig för jag står väääldigt still. Har nog lite för mycket att tänka på just nu :(

2010-08-24 @ 20:01:55
Postat av: Åsa (Valerina)

Grattis till minus :)

Och lycka till med er skolstart. Det är jättekul att plugga :)

2010-08-25 @ 15:28:13
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

Åh vilket fint minus! Grattis :D Jag håller tummarna att allt kommer lösa sig! Kram

2010-09-02 @ 11:24:42
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0