Fredag. 26/02 -10

Igår när jag precis skulle göra mig iordning för att gå till arbetsförmedlingen så ringde min psykolog och sa att hon var sjuk. Eller hon behövde knapps säga något för hon kunde knappt prata. Genom förkyld. Så det var lite typiskt. Ingen promenad blev det ju då heller. Och det kändes på kvällen. Så jag bestämde mig för att gå ut på en kvälls promenad istället. Sagt och gjort. Jag gick till Willys hemma, vet inte hur långt det är, men det är en bit och framförallt så är det väldigt mycket uppåt. Sega backar eller svag uppåtlutningn. Jag försökte hålla ett bra tempo men det är inte det lättaste i den här snö modden.
Jag har helt slut när jag kom hem. Mådde illa tom. Men när det lagt sig så kändes det såå skönt. Och så gjorde vi plättar som "belöning"

Har satt som mål att komma ut 6 dagar i veckan. Och då är det just att komma ut som är det viktigaste. Att ta en extra sväng när man lämnat barnen, även om det bara är en kortis. Ja allt extra liksom. Vill så gärna få rutin på det så jag ska försöka tvinga mig nu i början.

Maten och stegen igår

Frukost. 2 morgonrunda med keso, ost och ½ avokado.
Lunch 1 Omelett.
Middag. Blomkål och broccolisoppa med bacon och cremefraiche
Kvällsmat. Mandel och kokosplättar men grädde, blåbär och hallon.

Steg. 11059 varav 5381 (48 min) var snabba.

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är!! Och jag tror att tvingar du dig ut varje dag en stund så kommer promenaderna bli längre och längre för varje gång, för det är SÅ gott när man kommer hem och känner att man rört på sig. Sen när det blir vår kan man ju inte motstå att gå ut!! :) Tänk på att det är bra motion att plumsa fram i snömodd, även om det inte är så kul kanske :) Kram och trevlig helg! Malin

2010-02-26 @ 08:07:12
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Jen [ minus 13,7 kg på 7 v]

du är duktig med stegen du :)

2010-02-26 @ 09:49:32
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/
Postat av: Pärlan

SV: Ja, det är just det sträcket som är magiskt på något sätt! Skumt, men mycket sant. :P Hehe. Tänk att ett par hekton kan göra så jäkla stor skillnad! Jag vet inte än vad jag har för viktmål, jag vill inte bli "smal" utan jag vill fortfarande ha lite kurvor, typ rumpa, bröst och höfter! Så runt 75-80 tror jag att jag skulle trivas. :) Men man vet ju aldrig. Utan jag vill mer gå ner och sen märker jag eftersom vilken vikt jag trivs med. :) Dock vet jag att jag vill kunna ha normala kläder och må bra! Vad har du själv för mål? :)

Pepp-kram!

2010-02-26 @ 14:55:04
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Åsa (Valerina)

Mycket bra jobbat att välja promenad igår :)

2010-02-26 @ 22:51:12
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0