Lördag. 27/2 -10

Ja då var det redan lördag då. Idag är jag uppe tidigt för Hannah har tävling igen. Så det var bara till att stiga upp som vilken annan dag som helst. Kan säga att det var inte riktigt vad jag ville när klockan ringde. Men, men nu är jag uppe i af =)

Igår gick jag en promenad på kvällen igen. Men det var riktigt halt på sina ställen. Men det gick bra.

Maten och stegen i går.

Frukost. 2 morgonrunda, kalkon, keso och avokado.
Lunch. Omelett.
Middag. Thaigryta på kyckling, lite keso och en sallad.
Kvällsmat. 3 oliver, lite keso, lite kalkon, lite ost och lite majs.


Stegen. 9607 varav 4493 (40min) var snabba.

Nu måste jag sätta igång här hemma. Håll en tumme för Hannah.

Vad ska nu göra idag?

Ha det gött.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar, jag har för HANNAH

2010-02-27 @ 09:33:50
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar, jag har för HANNAH

2010-02-27 @ 09:35:02
Postat av: Pärlan

Du är skitduktig som går sådär mycket varje dag! :D Att bara komma ut varje dag är hur bra som helst! Och man känner sig så nöjd och duktig efteråt. :) Kämpa, kämpa!

Pepp-kramar!

2010-02-27 @ 16:11:31
URL: http://phatgirl.devote.se
Postat av: Åsa (Valerina)

Bra promenerat :)

Hoppas det gick bra för Hannah idag.

2010-02-27 @ 23:37:49
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Pärlan

SV: Tack så jätte, jättemycket!! :) Hur gick det i fredags då? Hittade du något fint att ta på dig? ;) Kramar!!

2010-03-08 @ 14:27:02
URL: http://phatgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0