Måndag. 8/2 -10

Ja igår var det ju gympatävling. Vart lite stressigt på morgonen då Hannah skulle vara där halv tio redan. Hann inte ens äta frukost.  Men det gick bra ändå. Hannah kom i tid och vi gick och köpte en smoothie till mig.
Sen började tävlingen kl 11 och Sofie var jätteduktig och satt stilla och tittade. Lite otålig var hon och frågade hela tiden när Tanterna skulle komma. Tanterna, det vill säga mamma och moster Ylva, kom vid halv ett. Sen var det då äntligen då Hannahs tur. De var så duktiga alla i hennes grupp. Men duktigast var Hannah såklart =)
Så det slutade med att de kom 2:a! 1:a kom gruppen från samma förening som är över Hannahs så det var också roligt!



Stolta silvermedaljörer.

Maten igår vart inte så bra.

Frukost. 1 smoothie
Lunch.Fiskbullar och potatismos.
Middag. Kinamat, för att fira Hannah och för att Sofie vart så duktig.
Kvällsmat. Kladdkaka :S


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Grattis Hannah och gruppen till andrapriset :)

2010-02-08 @ 21:36:15
URL: http://valerina.wordpress.com
Postat av: Malin

Hej hej! jag är också dålig på att röra på mig, men det är pga det här vädret..längtar till våren nu så jag kan komma ut varje dag. Det kan jag väl nu med, men ibland lockar inte det här vädret och det är tungt att köra barnvagnen (fast det ger ju mer motion iof). Sen på den rundan som jag brukar gå är en bit av vägen på en större trafikerad väg, och där vågar jag inte gå nu när det är snö och halt.

Frågade Fredrik (för jag är så dålig på avstånd) och han sa att vi bor 5km från Svartedalen. Vi har varit där och fiskat hela familjen..men Fredrik åker även dit med sin bror och fiskar. Dom åker även till andra ställen i Sverige och fiskar.. Jag gillar mest att fiska makrill. :) Men det är kul att följa med när man åker hela familjen så barnen kan fiska och så grillar man och har det mysigt. :)

Isfiske har jag inte varit med på..är också rädd för att isen ska spricka. :)

Min matdag idag blev väl ingen höjdare..våfflor mitt på dagen och pastaröra med ost och annat till middag. Jaja, bara att kämpa vidare.. :)

Kram Malin :)

2010-02-08 @ 22:08:18
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0