Onsdag. 3/2 -10

Ringde till tandläkaren igår. Hade sån hjärtklappning när jag ringde och så var det bara telefonsvarare. De var på lunch, fick vänta 20 minuter på att ringa igen. men sen så tog det 20 minuter till att komma fram. Iaf så ska jag dit 1:e mars. Efteråt så kände jag mig jätteduktig och sen så ångrade jag mig. Men jag ska gå dit. Måste det.

Efter det var jag trött och ledsen hela dagen.

Maten...

Frukost. 1 fröig med kalkon, keso och ½ avokado.
Lunch. Gulaschsoppa och 2 knäcke.
Middag. Korv Stroganoff med ris.
Kvällsmat. 3 skivor kalkon, lite keso och ½ avokado.

Ha de gött och akta så ni inte halkar ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Min jätteduktiga tjej

2010-02-03 @ 09:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0