Tisdag. 16/2 -10

Igår var en slappdag. Gjorde nästan ingenting på hela dagen. Städade undan och dammsög lite bara.

Barnen har ju sportlov fast i går såg vi nästan inte röken av dem. De var ute nästan hela dagen eller hos en kompis som bor här på gården. När de väl var hemma så satt de vid datorn och hade videosamtal med kompisen. De läste roliga historier för varandra. Lite roligt att se. Och en påminnelse över att barnen faktiskt börjar bli stora.
Det är verkligen inte lätt att få ihop dagarna men jag gör så gott jag kan.


Frukost. ½ aktiv flerkorn.
Mellis. 1 varma koppen minestrone. 2 knäcke.
Middag. Korv Stroganoff med ris.
Kvällsmat. 1 aktiv flerkort och en skål youghurt.

Veckans vikt 99,6
- 0,7

resultat sedan nystarten (101,4kg)  -1,8 kg

Är faktiskt nöjd. Trodde ju inte att jag skulle få minus alls denna veckan. Så det känns bra. Det gör ju också att jag har klarat mitt första delmål, 99,9 kg. Så jag ska ta en bild senare idag och lägga in under ♥ Mina mål ♥ Lite läskigt känns det allt för att kunna se någon förändring senare så får det ju bli en bild med tighta kläder som inte döljer och framhäver så som jag kanske brukar klä mig. Men, men första är väl värst när man sen ser skillnaden så blir det roligare.

Usch nu snöar det igen. Och mer väntas. Det som nyss hade blivit drägligt ute. Man kunde gå på gångbarnorna utan att halka omkring i snömodden. Kan ju inte göra något åt vädret så jag får försöka släppa det.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! 0,7kg är ju jättebra!! Jag däremot ligger kvar på förra veckans vikt 97,4kg..Jaja, huvudsaken är ju att det inte är ett + på vågen ;)

Här snöar det för fullt nu..usch är också trött på det.. :(

Kram Malin

2010-02-16 @ 10:38:39
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo men absolut! Och om man gör det "riktiga" vägen och inte genom pulver så går man ju inte upp lika enkelt. Så upplever jag det iaf när jag jämför med vänner som använt pulver och liknande.

Det är absolut okej att du länkar =)

Grattis till ditt nådda delmål!! =D Och jättefina bilder i Allahjärtansdag-inlägget!

Kram.

2010-02-16 @ 12:56:32
URL: http://inthemindofafatso.blogg.se/
Postat av: emma

Grattis!! Kul å ligga under 100kg å att du nått första delmålet =) wiiiiie... Här står det still..blää.. tappar motivationen direkt när de inte h'nder nåt.. men ja kämpar på iaf.. snart sommar! ;)

2010-02-16 @ 20:55:03
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: Jen [tappat 11,4 kg på 6 veckor]

korvstroganoff är ju helt underbart gott :) grattis till viktnedgången.. beach 2010 :) Kramar

2010-02-16 @ 22:01:49
URL: http://myheavylifeisover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0