Tisdag. 2/2 -10

Jag fick svar ifrån tandläkaren igår. Tyckte att han skrev bra. Han ville att vi skulle boka in en tid för röntgen för att sedan göra ett kostnadsförslag.
Ska ringa idag tänkte jag. Läskigt!

Vikten var inte så rolig idag. Men jag får tänka på att jag fortfarande bara lägger rutinerna. Och palten gjorde nog sitt också. Smyg vägde mig förra veckan och då såg det betydligt bättre ut.


Frukost.1  Fröig med keso och kalkon.
Lunch. Samma som middagen igår.
Middag. Köttsoppa med klimp.
Kvällsmat. lite keso, ½ avokado, 3 skivor kalkon och 6 oliver.

Veckans vikt 100,7 =(

+ 0,4
(resultat sedan nystarten -0,7)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det går ju åt rätt håll iaf, jätteduktigt med tanke på den maten, fast det är gott. man måste få unna sej ibland

2010-02-02 @ 08:40:04
Postat av: moster Ylva

hej vad bra att tagit tag med tandl.det kommer säkert att gå bra!Lycka till.Kramar Ylva

2010-02-02 @ 12:38:37
Postat av: Åsa (Valerina)

Vad tråkigt att du inte fick minus när du varit så duktig och ätit regelbundet länge.

Men keep up the good work,,,minuset måste komma snart.

Kram

2010-02-02 @ 21:41:54
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0