Torsdag. 11/2 -10

 Det går inget bra med maten. Vi har nästan inga pengar kvar så det blir till att äta av det vi har hemma redan och det är inte så jättebra saker ur GI synpunkt.
Men det får bli som det blir. Jag ska göra så gott jag kan iaf.

Höll på att trixa lite med bloggen igår också. Tycker det blev riktigt snyggt jag! Och det bästa av allt. Jag gjorde det själv! Tidigare har ju wtfdc gjort designen. Och det är ju fortfarande hon som har gjort grund mallen. Men jag lyckades lista ut hur man bytte färg iaf. Och så gjorde jag om headern i Paint!
Tycker jag var riktigt duktig =)

Maten igår.

Frukost. 2 morgonrunda med ½ kalkon skiva på varje, keso och ½ avokado.
Mellis. ½ avokado.
Lunch, Omelett.
Middag. Tortellini.
Kvällsmat. Tortellini (rester)

Så som sagt fram till middagen så vart det ju rätt bra. Men, men. Det får ta den tid det tar..

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du är jätteduktig. Och framförallt supersnygg !! Här går det oxå saaaaaaakta men säkert åt rätt håll. Just nu får man va glad för varje gram för hittills har jag bara gått upp. Hejja oss :) Kram kram

2010-02-11 @ 06:58:10
URL: http://fredagsblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du är ju BÄST har du intet fattat det, älskar dej min tös.

2010-02-11 @ 06:59:51
Postat av: cecilia

SVAR: hej. kul att du tittade in på min blogg. ja, de va ett tag sen sist (fniss). kram

2010-02-11 @ 11:07:36
URL: http://cettcilias.blogg.se/
Postat av: emma

Super fin blogg Stina! Lite mer uppiggande nu när solen tittar fram ute åxå å våren är påväg :P



Du är superduktig..å jag med! Inte fuskat en ända gång ;) kramkram

2010-02-11 @ 16:42:12
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
Postat av: Åsa (Valerina)

Det är jättetrist att vara utan pengar :( Gör det bästa av maten, mer än så kan man inte göra.



Kram

2010-02-11 @ 22:05:30
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0