Torsdag. 4/2 -10

Igår hade jag huvudvärk och kände mig allmänt hängig Var trött och grinig. Hatar såna dagar.

Har bestämt att jag ska gå över till GI nästa vecka. Det är det som känns lättast att genomföra med familjens alla viljor. Bara att skippa kolhydraterna och ta en sallad till istället. Får se hur det går. Som det känns nu så går jag bara upp hela tiden. Så lätt att tappa sugen.

Maten igår.

Frukost. 1 misslyckad pannkaka (Hannah skulle på utflykt)
Mellis. 1 fröig med kalkon och keso
Lunch. Kesoröra med kalkon och äpple.
Middag. Pytt i panna med 2 stekta ägg och rödbetor.
Kvällsmat. 1 tallrik yoghurt och 1 fröig med kalkon och ost


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Mm misslyckade pannkakor är goda. Kanske inte så nyttiga,,,men goda :)

2010-02-04 @ 21:46:23
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0