Fredag. 29/1 -10

Jaha nu var det fredag igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort.

Igår på morgonen så hade jag tandvärk. Fy, ska det börja nu igen. Men jag har ju inte gjort något åt den provisoriska lagningen som jag gjorde i början av November så det är kanske inte så konstigt. Det är bara det att jag får sån ångest bara jag tänker på att gå till tandläkaren. Kollade lite på nätet i går och hittade att den tandläkaren som ligger nära här och hade tandvårdsrädsla som sökord hade en mail adress. Så jag skrev helt enkelt ett brev där jag berättade hur det låg till och hela min situation och frågade om råd hur jag skulle gå vidare. Hoppas verkligen att jag får svar.



Idag vaknade Sofie klockan 5. Kors i taket! Kändes nästan som sovmorgon och slippa se den där fyra. Vi försökte hålla henne vaken i går men det gick inte. Det får väl vara så här då. Det jobbiga är om hon vaknar så här tidigt på helgerna också. Det gjorde hon ju förra helgen. Men heller så här än att hon inte kan komma till ro på kvällarna.

Maten igår.

Frukost. 1 fröig med ½ mosad avokado och lite örtsalt.
Mellis. 2 knäcke och 1 kopp varm choklad.
Lunch. Samma som frukost (ingen vidare bra lunch)
Middag. tacogratäng + sallad
Kvällsmat. 1 smörgås och 1 talrik yoghurt (o,o5%)


Kommentarer
Postat av: Åsa (Valerina)

Såg lite längre bak i bloggen att du hade fått minus, grattis :)

Hoppas du får bra svar och hjälp med det där tandis-rädslan.

2010-01-29 @ 22:35:31
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0