Onsdag. 20/1 -10

 Igår var ingen bra dag. Visste att jag skulle få en reaktion på det jag skrev, men inte en sådan reaktion.
Blev väldigt ledsen när det visade sig att vi faktiskt betydde så lite. Och att jag fick ett bevis på att h*n faktiskt tycker alla de saker som h*n sagt genom åren. Skrev helt nykter ett brev i från jobbet. Förut har jag ändå kunnat tänka att det beror på alkoholen och även om det varit tufft och höra dem ändå så har det varit lite av en förmildrande omständighet.

Maten igår gick ganska bra.

Frukost: 2 morgonrunda, 2 kalkonskivor, lite keso, ½ avokado och en kopp te.
Lunch: ½ kycklingfile, 2 champinjoner, och lite keso.
Middag: korv med bröd och pulvermos.
Kvällsmat: samma som frukost.

Korv med mos är ju ingen idealmat när man ska gå ner i vikt, men Hannah hade beställt det. Hon har fått bestämma mat för hela denna veckan. Och Sofie gjorde det förra veckan.


I dag ska jag till arbestfömedlingen. Känner inte alls för det. Mest för att det känns som om jag misslyckats. Jag har inte vart och kollat runt i affärer som jag kan tänka mig vara i. Tanken var att jag skulle göra det i måndags men då var ju barnen hemma så jag skulle gjort det igår. Men orkade ingenting efter mailet. Blev helt knäckt.
Sen har jag tappat motivationen att arbetsträna också. Jag tänkte börja plugga till hösten. Om det nu blir så. Känns som jag bara har en massa planer som känns så bra och sen så händer ingenting ändå.
Jobbigt är det iaf..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud, låt inte den personen knäcka er, ni som är så fina ungdomar och underbara föräldrar till era barn, ni tänker o tar hand hand om alla i er närhet, om ni tillåts! STÅ PÅ ER för i är BÄST

Många kramar från mej

2010-01-20 @ 17:58:01
Postat av: Åsa (Valerina)

Jag håller med din mamma, låt inte denna person trycka ner er. Jättetråkigt att det är nån som är elak mot er, men om ni kan så avstå från att ha nåt med den personen att göra och så får det bli den personens förlust.

Var rädda om er själva och ta hand om er själva.

Kram Åsa.

2010-01-20 @ 21:26:51
URL: http://valerina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0