Tisdag. 26/1 -10

Igår åkte vi till Farmor Irene efter att vi hämtat barnen i skolan. Hon har fyllt år men det var när bilen krånglade så vi kom aldrig i väg då. Hon fick det nyaste skolfotot på barnen, det blev hon jätteglad för.

Hon bjöd på middag, supergott var det. Och jättetrevligt.

Om jag ska sammanfatta denna första vecka så tycker jag att det har gått bra. Jag har ätit mina mål som jag ska och detta trots att vi haft det tufft. Något som brukar göra att jag struntar i att äta på dagarna. Men jag har bestämt mig för att "personen" inte ska få förstöra mera nu. Även om det i svaga stunder är riktigt svårt.
Vi får göra så gott vi kan och vi vet, både jag och Johan att vi är så mycket bättre än vad "personen" tycker.

Vi är fan starka. Tänk vad mycket vi har gått igenom på dessa 14 år tillsammans. Vet att det inte är många par som skulle klarat det. Men som Johan sa. Vi är en på miljarden...

Maten igår.

Frukost. 1 smörgås med keso och kalkon.
Lunch. Kyckling med wokgrönsaker och keso och 2 knäcke.
Middag. Kassler i ugn med röd paprika på en risbädd.
Kvällsmat. Lite keso, ½ avokado 4 skivor kalkon och 2 knäcke.

Veckans vikt. 100,3

- 1,1 kg.

Så det är jag nöjd med =)

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Med risk för att bli tjatig med DU ÄR BÄST, + Johan så klart!

2010-01-26 @ 08:50:28
Postat av: moster Ylva

bra gjort Stina med vikten! Ni är fantastika som reser er efter varje slag ni råkar ut för. 1000 kramar Ylva

2010-01-26 @ 11:22:03
Postat av: emma

wow!! GRATTIS! vill åxå gå ner =/ står helt still ja.. besviken å otoålg.. men ska kämpa på. idag har jag vräkt i mig äppelkaka med vaniljsås i skolan.. kunde inte motstå den nybakta doften MUMS!! kramkram

2010-01-26 @ 20:06:28
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0