Torsdag. 28/1 -10

 Gaah!
Sofie Har kommit in i en jobbig dygnsrytm. Hon är jättetrött på kvällen och lägger vill lägga sig redan vid sju. Somnar vid 10-15 över och vaknar jättetidigt. Idag vaknade jag av att hon grejade i köket 20 i 5. Fattar ni hur jobbigt det är att gå upp när klockan står på 4 någonting. Tur att jag kan lägga mig en stund på dagen.

Jäklar vad det snöade igår. Hela morgonen och förmiddagen. Men sen slutade det och började regna istället. Hade hoppats att snön skulle regna bort under natten men det har den inte gjort istället så är det glashalt. Såg en stackars granne halka iväg till spårvagnen. Naturligtvis hade han glömt något och fick halka tillbaka i en rasande fart. Lite bambi på hal is över honom. Ni vet hur man går när det är halt. Liksom utåt med fötterna istället för framför varandra. Som när man åker skridskor. Och ju halare det blir desto fortare dår det.
Såg lite roligt ut.



Jag måste berätta.

Jag har hittat en jättegullig tjej!  Hon hittade mig genom bloggen och skrev att vi bodde i samma stad och att det hade varit roligt att promenera eller så tillsammans. Detta var jättelängesedan men jag har kollat hennes blogg sedan dess. Nu har vi iaf pratat en hel del på msn och det visar sig att vi är jättelika. Gillar samma saker, har samma intressen osv. Vi ska träffas någon dag och promenera. Det ska bli jätteroligt!
Hon är så snäll, gullig och omtänksam och frågar hur det är om hon vet att jag har det jobbigt.
Tycker det är fantastiskt att det finns människor som bryr sig så mycket som man inte ens har träffar..

Tycker om dig massor Emma ♥

Maten dårå..

Frukost. 1 fröig tror jag de heter med kalkon och keso.
Lunch. Kyckling wok med äcklig keso. (köp inte ICA's blää)
Middag. Broccolisoppa, bacon och creme fraiche
Kvällsmat samma som frukost fast utan keson.

JA det var väl allt för idag. Hade tänkt och försöka röja upp här hemma lite idag.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: emma

Åhhh Stina!! Vad söt du är! Tack för de fina orden.. kan bara instämma!! Ska blir sketakul å ses snart! Tycker om dig med..(redan) MASSOR!! kramkram <3

2010-01-28 @ 20:55:15
URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0