Fredag. 4/6 -10

Ja nu har jag varit frånvarande igen. Ber om ursäkt till er som faktiskt kolla till mig då och då.

Det här med pappa har tagit på mig lite mer än jag velat inse. Jag sover dåligt på nätterna och vaknar hela tiden. Försover mig och är helt död på dagarna sen.

Men nu är han mycket bättre iaf. Var och hälsade på honom igår och han såg rätt så pigg ut. Han började få ont när vi var där för han hade suttit länge i rullstolen igår. Så på slutet såg man verkligen att han hade ont. Men han fick nån stark tablett så det gick nog över det mesta när vi hade gått. De skulle även flytta honom till sängen då också.

Idag har vi lämnat in bekräftelsen till Folkhögskolan. Så nu är vi verkligen inne. Det ska bli jätteroligt.
Klart jag är lite nervös. Så som alla är inför nya saker men det är inte den här ångesten som jag levt med i så många år. Och det känns så jävla gött rent ut sagt.

 Tyvärr så visade sig Lagerhaus inte vara så bra. Vart mest en liten slav så jag är inte där längre.

Med maten går det bra. Är rätt sugen fortfarande men lyckas hålla mig ifrån det. Denna helgen ska jag INTE äta något som inte är bra för mig. Nu får det hända lite grejer igen.

Igår var vi i Sisjön och badade och grillade. Jättemysigt. Det blåste en del så det var kallt när man kom upp och lite läskigt att gå i när vattenytan krusade sig så man inte såg bottnen ordentligt. Det finne en hel del hala stena som man måste trippa på Men skönt var det.



'

I onsdags var vi i Svaleboskogen och tittade på en bronsålder pjäs som Sofies klass satte upp.

Sofie var fårvaktare





Nu ska jag hämta barnen.

Ha de gött!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Vad roligt att du skriver igen! Är härinne varje dag och kikar om det står nåt nytt. :) Vad är det du ska plugga på folkhögskolan?? nyfiken Hoppas ni får en mysig helg! Kram Malin :)

2010-06-04 @ 15:45:35
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för komplimangen om mitt kort! :)

Å vad roligt att plugga tillsammans, plus att ni alltid har varandra till "plugg-hjälp" med inför prov och annat. :) Jag är färdig-pluggad, läste till undersköterska för fem år sen på Studium i Majorna. Kram! :)

2010-06-04 @ 22:15:24
URL: http://cherrypie1978.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0