Söndag. 20/6 -10

Aj, aj. Denna helgen har inte varit bra i matväg. I fredags åt jag pizza. Det har jag inte gjort på ett halvår. Och igår blev det jordnötter och lite godis. Inte alls bra. Det kommer bli plus i morgon.
Blir så trött på mig själv. Att det ska vara så svårt.
Får köra järnet nästa vecka så jag kommer i kapp igen.

Har ju haft som mål att jag ska väga 89,9 på Johans födelsedag den 24 juli. Men det känns som en omöjlighet nu.

Inte har jag kommit ut och motionerat något denna vecka heller. Var ju ute och gick varje dag förra veckan. Och sen så slutar jag bara. Kommer verkligen inte ut. Så brukar det vara. Har så svårt att hålla något med än en vecka. Kanske 2 men sen så blir det inte av igen.

Ja vi får se hur det går.

Vädret är ju så tråkigt också. Var är sommaren? Med fiske och bad och sol.
Hoppas att det blir bättre snart.

Nu är jag klar hos tandläkare.
Jag började gråta när jag gick därifrån. 15 år av skräck, ångest och tandvärk är slut. Jag är verkligen klar!
Jag trodde aldrig att jag skulle klara det. När det var som värst och jag inte kunde sova av tandvärken så kunde jag ändå inte gå till tandläkaren.
Det känns helt underbart.
Drog ut en visdomstand i torsdags så jag är fortfarande lite ön i munnen men det går ju över och då kommer det verkligen kännas bra.
Tandläkaren tyckte att det var lite sorgligt att vi inte skulle komma igen och sa att ni kommer väl om jag kallar er nästa år.
Men man märkte att han tyckte om oss och sen så är det nog lite roligare iom att Johan har vart med varje gång så de har ju kunnat prata lite och så. Och han har lite samma intressen som oss. Natur och fiske  och sånt där.
Ja det märktes helt enkelt att han tyckte om oss.

Idag ska vi handla lite. Johan ska väl iväg till båten men efter det. Det ska vbli skönt att få hem lite mat igen.

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hittade just din blogg via google. Vad duktig du är, kämpa på!!

2010-06-21 @ 01:47:23
URL: http://snartblirjagsmal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0